Download mijn gratis receptenboekje

Hoe je gezonde snacks maakt voor onderweg, zodat de verleiding om iets ongezonds te kopen minder groot wordt!

Zo heb je altijd iets lekkers in huis of mee te nemen voor onderweg.

Vijf simpele gezonde snack zonder geraffineerde suikers.

Hiermee ontdek je dat:

  • Je van deze snacks geen suikerdips krijgt.
  • Je in een handomdraai iets lekkers kunt maken.
  • Je echt geen dure of ingewikkelde ingrediënten in huis hoeft te halen.
  • Je ook met natuurlijke suikers iets lekkers kunt maken.
Gratis aanvragen
Ja, ik blijf graag op de hoogte van het werk van de Lachende Buik.
Vind jij het ook zo moeilijk om nee te zeggen, als er iets lekkers voor geschoteld word?

Eindelijk meer grip op je eten

Heb jij verschillende slechte eetgewoontes en wil je nu de knop omzetten en leren om meer te genieten van het eten, zonder je schuldig te voelen?

 

De vraag is alleen: waar moet je dan beginnen?

 

Je hebt al verschillende diëten gevolg en hier viel je dan ook vanaf. Het was goed vol te houden, maar als je weer gewoon ging eten kwam je al heel snel weer aan. Vaak woog je nog meer dan in het begin. Het probleem is dat er niet werd gekeken naar je eetgedrag, maar naar je calorie inname.

Geen tijd om het anders te organiseren

Je bent vaak onderweg waardoor je vaak eten onderweg koopt, omdat:

 

  • je geen tijd hebt om zelfs iets te maken
  • je geen tijd maakt om een zelf gemaakte lunch mee te nemen
  • je te weinig weinig inspiratie hebt
Daarnaast is er overal om je heen eten en je vind het heel moeilijk om nee te zeggen. Tenslotte lust je alles, maar vind je alles ook even lekker?

Hoe zou jij je voelen als je meer controle zou hebben op je eetgedrag?

Nu eet je alles wat je tegen komt, omdat je eigenlijk altijd wel trek hebt in iets.

 

Hoe zou jij je voelen als je jouw slecht eetgewoontes in kaart brengt en leert hoe je betere keuzes  kunt maken?

 

Door meer inzicht te krijgen in jouw eetgedrag is het ook veel makkelijker om hier aan te gaan werken. Dit hoeft niet allemaal in één dag omgegooid te worden en ook niet alles te gelijk. Stap voor stap gaan we hier aan werken, zodat het ook echt blijvend resultaat gaat opleveren. We gaan ook al de fases bespreken die je moet doorlopen bij gedragsverandering.

Met de Lachende Buik leer je stap voor stap bewuster kunt gaan eten, zodat je niet heel dag aan het (door) eten bent. 

In het begin is het enorm zoeken en een goede begeleiding is dan het halve werk. Ik begeleid je door al deze worstelingen heen.

 

Je hebt het gevoel dat jouw (slechte) eetgewoontes zo in jouw systeem zitten, dat die er echt niet 1,2,3 veranderd kunnen worden?

 

Je bent echt een stress-eter, Als het even tegen zit, grijp je vaak naar iets ongezonds. Zou het niet heerlijk zijn om bij de hand genomen te worden en samen te kijken hoe jij een gezondere en natuurlijke leefstijl kunt aanleren? Dat je leert niet meer te over-eten, weet wat je moet doen als je een tegenslag hebt en niet meer automatisch naar de koektrommel grijpt?

Met mijn hulp ga jij leren om weer echt te genieten van je eten. Niet eten omdat het er staat, maar opnieuw leren proeven, ruiken en stoppen als je genoeg hebt.

 

Ik wil jou leren hoe jij betere keuzes kunt maken, hoe je beter kunt gaan luisteren naar je lichaam en weet wat je moet doen als je bij een tegenslag weer (te)veel gaat snoepen.  Met mijn programma krijg je kennis, meer gemak, minder stress, meer energie en zit je lekkerder in je vel.

Wil jij ook met meer gemak kunnen koken, zonder ongezonde toevoegingen, zodat je een voldaan gevoel hebt na een maaltijd?

Hierbij mijn terugblik op de afgelopen 6 weken. Eigenlijk begon het al maanden geleden, toen ik zei dat ik van mijn suikerverslaving af wilde. Ik hoefde niet echt af te vallen, maar wilde van het snoepen af. Snoepjes zijn heerlijk en koekjes kunnen bijna niet met 1 tegelijk. Toen kwam ik de oproep van Lonneke tegen om 1 maand suikervrij te eten; dat was wat voor mij! En dat bleek een goede keuze!! Lonneke heeft weekmenu’s gestuurd wat prima te doen was. Sommige dingen waren heel verrassend (sommigen zag ik niet zo zitten maar had wel goede alternatieven geleerd). De knop was om en vanaf dag 1 heb ik geen enkel moment behoefte gehad om te gaan snoepen. Het was voor mij heel goed vol te houden. Eind van de maand was ik ruim 4 kilo kwijt. Gevolgen voor mijn lichaam waren: ik was eindelijk centimeters op mijn buik/heupen kwijt en in mijn gezicht zie je het (bijna) niet, dus precies goed. Nu ruim 2 weken nadat we gestopt zijn voel ik me nog steeds prima. Snoep nog bijna niet (zelfs sinterklaas lekkernijen die ik heerlijk vond heb ik weerstaan), gewoon geen behoefte. Lonneke; ik wil je bedanken voor de ideeen, recepten, tips, uitleg over suikers/vetten/verpakkingen ed !! Wat mij betreft is het programma zeker een aanrader (en zeker om dit in november te doen, kan je sterker december in!)

Plony de Vrij
Ik had een erg lage ijzerwaarde in mijn bloed, waardoor ik erg weinig energie had, snel moe werd, last had van haaruitval en broze nagels. Daar word je als vrouw natuurlijk niet blij van, dus ik wilde dit graag oplossen.
Naast de ijzertabletten die ik van de huisarts kreeg, was ik op zoek naar goed advies over ondersteunende voeding om het herstel zo snel mogelijk te laten verlopen.
Een hele concrete vraag dus, die door Lonneke gelukkig ook snel en praktisch werd opgepakt. Binnen enkele dagen had ik een intake- en adviesgesprek, waarin ze al direct met een hoop goede tips kwam qua voeding, maar ook op het gebied van energiehuishouding..
Nadien kreeg ik dit nog eens overzichtelijk op schrift, zodat ik een mooie checklist heb welke voeding nu het beste voor mij is. Erg tevreden!
Mw Fris, Rotterdam
Blog