Hoe ik jou kan helpen om bewuster te gaan eten

Download mijn gratis E-Book “Mindful Afvallen Zonder Dieet”

Hoe zou jij je voelen als je eindelijk op gewicht blijft, je meer energie krijgt en hierdoor  lekkerder in je vel zit?

Met dit E-Book ontdek je wat jouw triggers zijn en leer stap voor stap jouw slechte eetgedrag aan te pakken.

Door het volgen van vijf stappen ga jij leren om een gezondere leefstijl aan te leren.

Hiermee ontdek je:

  • Waar jouw slechte eetgewoontes vandaan komen.
  • Hoe je deze om kunt buigen naar gezondere keuzes.
  • Waarom jij na ieder dieet weer terug valt in je oude eetpatroon en
  • hoe je dit kunt voorkomen.
Gratis aanvragen

Ik help jou graag om bewuster te eten door jouw eetgedrag aan te pakken, zodat je minder behoefte krijgt om heel de dag door te snaaien.

Bewuster eten kan jij ook leren:

Wil jij ook binnen 3 maanden jouw eetgedrag onder controle krijgen en eindelijk je slechte eetgewoontes de deur uitgooien?

 

Ik leer jou graag hoe we stap voor stap jouw slechte eetgewoontes kunnen aanpakken en ombuigen naar betere gewoontes. Je krijgt verschillende opdrachten, een scala aan recepten, meer kennis over natuurlijke voeding en meer inzicht over jouw eetgedrag.

 

Als jij besluit om met mij aan de slag te gaan, wil je natuurlijk wel willen weten wat het jouw oplevert. Op deze pagina lees je welke resultaten je kunt bereiken met mijn programma. Ook vertel ik mijn visie en werkwijze, zodat je kunt kijken of dit bij jou past.

 

Zo voelen de mensen zich als ze 3 maanden met mijn programma aan de slag zijn gegaan.

 

Rustig eten geeft zoveel voordelen. Door echt de tijd te nemen voor je eten, beter te kauwen en met aandacht te eten, hebben ze ervaren dat ze:

 

  • Sneller vol zaten
  • De smaken veel intenser werden
  • Minder zijn gaan eten
  • Langer verzadigd waren

     

Ze ontdekten wat ze echt lekker vonden. Door keuzes te maken wat je echt lekker vindt en wat ze een beetje lekker vind, ga je veel meer genieten van je keuzes. Iedere hap is dan een verwennerij in plaats van alleen maar vulling van je maag.

 

Ze voelde zich niet meer schuldig als ze iets ongezonds hadden gegeten. Tenslotte aten ze alleen nog maar het gene wat ze echt lekker vonden, waardoor ze heel veel dingen konden laten staan die ze normaal wel hadden gegeten. Hierdoor kregen ze veel minder suiker en ongezond eten binnen, wat ze normaal wel zou hebben gegeten.

 

Er bleef meer tijd over voor leuke dingen, want ze kregen wekelijks recepten voor ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. Ze hoefde niet meer te stressen wat ze iedere dag nu weer moesten koken. De maaltijden waren lekker, gezond en ze hadden minder behoefte om heel de dag door te eten.
bewuster eten is keuzes maken

Helpen met jouw eetgedrag

Je voelt je veel minder gestrest. 

Met mijn programma leert je namelijk hoe je de juiste keuzes kunt maken, waardoor je niet heel de dag aan eten hoeft te denken. Ook leer je hoe je nee kunt zeggen en dus niet alles in je mond hoeft te stoppen wat voorbij komt.
Door anders te gaan eten, zul je merken dat je al snel af gaat vallen. Je leert onder andere:
  • Hoe je gezonder kunt eten
  • Bewuster kunt eten
  • Meer kunt genieten van je eten en 
  • beter nee kunt zeggen
Hierdoor eet je veel minder dan voorheen, raak je jouw overtollige kilo’s kwijt en kom je niet meer terecht in het jo-jo effect.
Je gaat zelf onderzoeken wat je valkuilen zijn. Hierdoor kan je ze herkennen en weet je wat je moet doen op een wankel moment.
Aan het eind van het programma heb je meer kennis over jouw eetgedrag.  Je kunt veel meer genieten van het eten wat je echt lekker vind en je kunt veel makkelijker nee zeggen tegen eten wat je eigenlijk niet echt lekker vindt.
 Er is rust, vrijheid en meer energie.

 Mijn Visie

Ik vind het belangrijk  dat we eerst kijken welke manier van coaching het beste bij jou past. Daarom kijken we altijd eerst samen welke werkwijze het beste bij jou past.
Tijdens het programma krijg je heel veel informatie van mij, maar ik vind het ook belangrijk dat je zelf op onderzoek uit gaat. Door zelf te ervaren wat jouw sterke en zwakke punten zijn, kunnen we veel beter naar het uiteindelijke doel werken. Door een aantal stappen te doorlopen, leer je wat jouw valkuilen zijn, waar deze vandaan komen en hoe we dit om kunnen buigen naar betere opties. 
“Je gaat leren eten op een manier waar jij je prettig bij voelt. Het is geen dieet, maar een nieuwe leefstijl die je aan gaat leren”.

Mijn werkwijze

 

Uit ervaring weet ik wat het is. Ook ik at altijd te veel, te snel en op een verjaardag at ik alles wat er aangeboden werd. Na een feestje voelde ik mij altijd schuldig en had eigenlijk niet echt genoten van de dingen die er waren. Er ging een wereld voor mij open toen ik mindful ging eten.
Ik geniet veel meer van het eten, want ik eet alleen nog maar dingen die ik echt lekker vindt. Als ik eer keer iets ongezond eet hoef ik me hier niet schuldig om te voelen. Ik heb er namelijk bewust voor gekozen, het bewust opgegeten en ik heb andere dingen laten staan die ik maar een beetje lekker vond.  Door op deze manier te eten heb ik veel rust, zit ik beter in mijn vel, heb ik minder behoefte om heel de dag door te snaaien en ik blijf ik op gewicht.

 

Als jij ook wilt leren om mindful te eten, dan kun is dit programma misschien iets voor jou. Met mijn programma’s worden de volgende stappen doorlopen:

 

  • Je leert stap voor stap je slechte eetgewoontes om te buigen naar betere gewoontes. Hiervoor krijg je verschillende opdrachten en leer je  wat de 5 fases zijn die je moet doorlopen bij gedragsverandering.
  • Ik leer je zo natuurlijk mogelijk te koken. Hoe minder toevoegingen, hoe langer je verzadigd bent. De kracht is om te leren waar de kracht van de natuur zit.
  • Ik leg jou uit wat mindful eten eigenlijk inhoud en hoe jij dit toe kunt passen in jouw dagelijkse leven.
  • Je gaat leren hoe je beter kunt luisteren naar jouw eigen lichaam. Ieder lichaam is anders en het is een kunst om hier goed naar te luisteren. Door een aantal oefeningen leer je dit steeds beter.
  • Leer de kracht van het bewegen. Naast voeding is bewegen ook een belangrijk onderdeel om in vorm te blijven. Ik leer je hoe je dit in je dagelijkse leven kunt toepassen, zonder dat je uren in de sportschool hoeft te staan.
  • Ik bied persoonlijke aandacht. Je kunt met al je vragen bij mij terecht, die je in verschillende belsessies kunt stellen.

Wat kun je verwachten als je met mij werkt.

Iedere week ga je aan de slag met de nieuwe verworven kennis en inzichten. Je kan zelf bepalen wanneer je hier tijd voor vrij maakt. Er worden een aantal bel afspraken ingepland en je heb altijd de mogelijkheid om te mailen.Wekelijks krijg je recepten voor heel de week, zodat je na 12 weken een scala aan recepten hebt. Na de 12 weken kun je hiermee eindeloos variëren.